Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Robertus | użytkownik

imię i nazwiskoRobert Kudera adresWarszawa / Sosnowiec zarejestrowany01.06.2002 @09:03:56 ostatnio na stronie22.11.2014 @11:13:44

moje portfolio : http://www.robertkudera.pl


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.robertkudera.pl Gadu-Gadu6553750
digarty295 komentarze2385 posty na forum244

komputer / sprzęt
.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Gizmo88    14.02.2007 @17:06:08
No problem Fajne prace Zapraszam do siebie
_______
Zapraszam tutaj --> http://merrchan.digart.pl/ Digarty jedyne w swoim rodzaju ;D
~ardanis    07.02.2007 @10:59:32
nie ma sprawy..az musze dac do obserwowanych bo inaczej sie nie da :D
pzdr
_______
Rzeczywistość jest tylko stanem umysłu!
~ardanis    06.02.2007 @20:21:52
wspaniałe prace..szczegolnie fotomntaze..az zapiera dech w piersi..piekne !
pzdr
_______
Rzeczywistość jest tylko stanem umysłu!
~wanta    28.01.2007 @02:01:09
nie obejrzałam jeszcze całej galerii ale wszystko co widziałam bardzo mi się podobało, mam nadzieję że wolniejszym czasie trafię tu ponownie a na razie życzę powodzenia i wciąż tak dobrych prac
_______
"Navigare necesse est, vivere non est necesse"
~aila64    22.01.2007 @20:13:40
mmm te fotomonarze i nie tylko.. z przyjemnoscia poobserwuje pozdro
~y4k    06.01.2007 @17:16:18
Duzo tutaj mrocznych klimatów wiec bedzie co oglądac pzdr
~orix    01.01.2007 @12:18:38
Nie ma za co
_______
http://www.digart.pl/pokaz.lista.php?userid=orix
Zapraszam wszystkich do mojej galerii
~orix    31.12.2006 @16:09:32
Nie wiem, czemu nie miałem Ciebie w obserwowanych
Swietne zdjecia, swietne fotomontaże, fotomontaży szczegolnie zazdroszczę.
Pozdrawiam, szczesliwego nowego roku 2007! Jeszcze lepszych projektów 3D, Fotomontaży i zdjęć

No i dodaje do obserwowanych
_______
http://www.digart.pl/pokaz.lista.php?userid=orix
Zapraszam wszystkich do mojej galerii
~FroZ    26.12.2006 @19:10:03
Witam

Po pierwsze szacunek za zdjęcia , naprawde świetny Skill'
Oby tak dalej

Pozdrawiam
_______
Mam coraz mniej czasu, bo czas jest krwiożercą.
~veave    25.12.2006 @11:33:43
po prostu uwielbiam takie klimaty!
_______
What if everything around you, isn't quite as it seems?
What if all the world you think you know, is an elaborate dream?
And if you look at your reflection, is that all you want to be?
^perfectdream    19.12.2006 @23:07:17
zostaje
~deenaturat    24.11.2006 @20:30:08
WITAM
widze ze na digarcie tez szalejesz, bym nie wiedzial gdybys mi z 2 lata temu pracki nie ocenil, pasuje do jaworzna wyskoczyc
pozdrawiam
wers
_______
Pantarejs

~matysek    15.11.2006 @22:56:57
masakryczna masz galerie
_______
...sztuką jest pokazać kolory w szarości...
...nie wysokie słupki stanowią o jakości pracy!...
~tHx    15.11.2006 @17:38:32
przedobra galeria, pozdrawiam
~dughi    10.11.2006 @22:02:21
twoja galeria jest jedną z najwyraźniejszych na DA wybacz że zgłosiłem Cię na mistrza...
_______
nawet błoto stwarza czasem pozory głębi...

http://www.digart.pl/grupy/650/Samoloty/ <<<Samoloty
http://www.digart.pl/grupy/651/Motocykle/ <<<Motocykle
http://www.digart.pl/grupy/659/Sci-Fi/ <<<Sci-Fi
+Jaroslav    08.11.2006 @22:18:13
korzystając z tego że częściej na DA bywam podziekuje za ostatni komentarz z obiektywnych xD pzdr.
~XamatorX    05.11.2006 @12:03:30
Życze fajnych
Z drugiej strony to i tak
masz już poziom
jeśli chodzi o zdjęcia oczywiście!!!
ostatnio edytowane: 2006-11-05 12:07:34
_______
Jesli masz chwilke zerkni warto
http://lineage.supersmieszny.mix.patrz.pl/
~jacek1    18.10.2006 @14:14:47
znakomite prace,będe obserwował ............. powodzenia, pozdr.
~jacek1    18.10.2006 @13:56:37
powalająca galeria,pozwolisz, że sie porozglądam.
nie liczę na rewanż ..........jestem z innej bajki
~blackpixie    13.10.2006 @16:00:20
bardzo dobre zdjęcia przestrzeni. Gratuluje galerii
~dughi    11.10.2006 @21:54:10
nie no to co Ty robisz ma cholerny wpływ na moją psychikę i powrót do 3D, widzisz przestrzeń ,wiesz czym ją wypełnić i wiesz jak - to jest coś pięknego.... :d
_______
nawet błoto stwarza czasem pozory głębi...

http://www.digart.pl/grupy/650/Samoloty/ <<<Samoloty
http://www.digart.pl/grupy/651/Motocykle/ <<<Motocykle
http://www.digart.pl/grupy/659/Sci-Fi/ <<<Sci-Fi
~xNickx    05.10.2006 @20:00:50
jestes perfekcyjny!
_______
Co wolno moderatorowi to nie Tobie użytkownikowi.
UPS-y strzelają Admin baty znosi
Tam gdzie deamon mówi shutdown
Mądry Polak do errorze
~dracula    28.09.2006 @23:34:44
nie wiem czemu ale mimo małej ilosci polygonow i mesh smoofa nie wyszla ladna gładnka powierzchnia w niektorych miejscach a to byl moj 2 model sachodu i tak naprawde to dopiero do niego sie przylozylem bo w audicy popelnilem zbyt wiele bledow np dajac po mesh smoofie znowy poly przez co strasznie zagescilem siatke i stasznie sie pracowalo i sam model sajmowal blisko 30 MB no ale teraz juz wiedzialem czego unikac Zerknij na inne pracki jak bedziesz mial czas. Mam nadzieje ze uda mi sie zrobic autko na Twoim poziomie ( w planach jest Focusik z tuningiem no ale sie zobaczy) Strzałeczka
_______
Zapraszam do mojej galerii i komentowania. Prawdziwa podróż ku odkryciu składa się nie z poszukiwania nowych pejzaży lecz obserwacji nowymi oczami Marcel Proust
~chochol    25.09.2006 @17:25:19
Imponująca galeria... Pozdrawiam!
~mictar    21.09.2006 @10:22:42
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt